• Zwroty i reklamacje

complaint.png

 

Najważniejsze: Jeżeli zdarzyło się, że Twoja Paczka zaginęła lub zdarzyło się, że produkt uległ uszkodzeniu podczas transportu, lub nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z dokonania zakupu, lub po prostu rozmyśliłeś się, skontaktuj się niezwłocznie z nami, a

na pewno rozwiążemy ten problem w taki sposób, abyś nie czuł się zawiedziony.

 

Poniżej podajemy wymagane prawem informacje dotyczące zwrotów i reklamacji. Prosimy  jednak najpierw skontaktować się z Nami, dzięki temu na pewno problem rozwiążemy lepiej niż wymaga to od nas prawo.

  1. Zgodnie z przepisami prawa Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie lub wiadomości mailowej przesłanej na adres sklep@zdrowienastole.pl. Oświadczenie takie należy przesłać w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
  2. Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy, jednocześnie dołączając dowód zakupu wraz z paragonem lub fakturą, na adres zdrowienastole.pl,  ul. Pułtuska 38, 05-140 Serock.
  3. Produkt zwracany nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny, a forma opakowania powinna uniemożliwiać jego uszkodzenie podczas przesyłki. Produkt powinien być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. W przypadku niespełnienia powyższych  warunków, firma Zdrowie na stole ma  prawo do odmówienia zwrotu towaru.
  4. Przed wysyłką towaru uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 663 490 400 lub mailowy na adres  sklep@zdrowienastole.pl.
  5. Zwrot odpowiedniej kwoty na konto Klienta dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep towaru.
  6. W przypadku odrzucenia złożonej przez Klienta reklamacji, ze względu na uszkodzenie produktu lub użytkowania produktu, Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną i/lub mailową o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odesłanie nieprzyjętego zwrotu nastąpi w  ciągu 7 dni roboczych na koszt sklepu.
  7. W razie wystąpienia niezgodności otrzymanego towaru w stosunku do złożonego zamówienia, Klient powinien niezwłocznie poinformować dostawcę. W takiej sytuacji podejmiemy niezwłocznie działania, aby Klient był usatysfakcjonowany ze sposobu rozwiązania zaistniałej niedogodności. W razie jakichkolwiek wątpliwości, najlepiej zapraszamy do kontaktu telefonicznego 663 490 400, aby jak najszybciej wyjaśnić pojawiające się wątpliwości i nieścisłości.
  8. Zwracamy także uwagę, aby pamiętać o sprawdzeniu paczki w obecności kuriera. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki, zniszczenia taśmy zabezpieczającej opakowanie, należy przy kurierze spisać protokół szkody, który będzie podstawą do dalszego procedowania złożonej reklamacji. Jeżeli protokół będzie spisany po odjeździe kuriera lub w ogóle nie będzie spisany, w takiej sytuacji jest brak podstawy do reklamacji przesyłki.

Kopię spisanego protokołu należy zachować i przesłać na adres reklamacje@zdrowienastole.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona po otrzymaniu protokołu szkody i złożonym potwierdzeniu przez kuriera.